Tuesday, December 4, 2012

Where Are We Now ?

Basically, this is an outdated one. Peace out :)

Saturday, September 3, 2011

Well, that sucks.

Nah,just kidding. Guys, try your best right?!
*aq ke yang tulis benda nih?

Sunday, February 20, 2011

Our batch's name!

Puteri Abdullah came up with the name and it suits us real well bebeh!
 In Wiki, A sovereign is the supreme lawmaking authority within its jurisdiction.

 Aku sekarang dekat cc so adobe photoshop takdak. Font teramat basic. Im printing for folio for Sem Type III and ada 6 orang before me which is Khal, Aqilah, Nurin and lain lain memang malas nak list kan. So yeah, ESOK SEM TYPE III! Semua buat kerja last minute. I got Alham, Furqan, Afiq Ikhwan and Azarul Anis besides me doing their folio. Lagi last minute. hahaha Oh btw, muka abang cc macam muka zaidi. SEDAR TAK? wakaka


Saturday, February 19, 2011

Ready, Set....GOOO!!!!!!

Now everyone is getting ready for the activity week.
SEM Type3-ing
Hajj practical-ing
Running away from college-ing....
Annual sport-ing (Tot's idea...)

Everyone has lost about 1billion of their brain cells....


Friday, December 31, 2010


Come on! Anyone? Give ideas for the batch name. We are going to be Kuatagh soon! :O


"Program Pertukaran Pelajar ke Jepun". Yeay Lokman and Adibah got it! Have fun there and hope you guys meet lots of japanese singer and band! Haha

Good or Bad

I hope everyone did great in the final exam. We could be the first among other MJSCs. Be the best, beat the rest!

Thursday, December 30, 2010


As you can see, not just a website is created for our batch, but also a blog! With this blog, all of us can freely post anything that we want. Follow and we will make you guys, the MJSC Kuantan batch of 2010/2011 as the blog authors of this blog!